Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvor finder jeg billeder
Fra : Heidi

Dato : 21-07-06 13:15

Jeg leder efter nogle billeder, som taget ud af f.eks. Alladins hule, 1001
nats eventyr...en stemning af mystik, eventyr og overraskelser. F.eks.
frugtfad hvor der er vanddråber på vindruerne, silkestof, diamanter...ting
der glimter, guldkander, smykker...
De skal bruges som små grafikelementer på en hjemmeside.
Jeg ved jeg engang fandt et fedt sted med masser af billeder, men nu kan jeg
simplethen ikke finde den...
Anyone?

--
Venlig hilsen Heidi,
søger iøvrigt et hjem til hittemis Goofi

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-07-06 18:33

"Heidi" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> De skal bruges som små grafikelementer på en hjemmeside.
> Jeg ved jeg engang fandt et fedt sted med masser af billeder, men nu kan

Har du prøvet google billeder?
http://images.google.dk/images?svnum=10&hl=da&lr=&q=Aladin+1001&btnG=S%C3%B8g
ved ikke om der er nogen du kan bruge. Husk Aladin er kun med ét l Du
skal også være opmærksom på at der kan være ophavsret på billederne.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : J.L

Dato : 21-07-06 19:59

Hej Heidi

Du kan evt prøve at søge på http://www.istockphotos.com/

--
Mvh John
http://www.Dj-Import.dk/agel - Få en ekstra indkomst, samtidig med at du

Fra : Kim Jensen

Dato : 21-07-06 22:13

J.L wrote:
> Du kan evt prøve at søge på http://www.istockphotos.com/

Jeg vil blot supplere med disse sites i samme genre:

http://www.dreamstime.com/
http://www.stockxpert.com/

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-07-06 16:37

> [...]
> De skal bruges som små grafikelementer på en hjemmeside.
> Jeg ved jeg engang fandt et fedt sted med masser af billeder, men nu kan

Måske her:
http://www.azfotos.com/
http://www.webshots.com/

Fra : Claus P. Hastrup

Dato : 02-08-06 15:17

"Heidi" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> wrote in message
> [...]
> De skal bruges som små grafikelementer på en hjemmeside.
> Jeg ved jeg engang fandt et fedt sted med masser af billeder, men nu kan

På følgende steder er der masser af billeder til nogenlunde fri
afbenyttelse.

http://www.sxc.hu/
Fra FAQ:
6. Are these photos really free?
Yes, they are free! In some cases you may need to notify the photographers
about using the photos and sometimes you need to credit them. You can see
these restrictions under the photo previews, right next to the Download
button.
7. Can I use these photos for this and this purpose?
You can use the photos for almost anything. Of course, there are some
no-no's and restrictions. Please check the corresponding part of the Image
license Agreement.

http://www.morguefile.com
Kan frit bruges, også kommercielt