Uh, jeg bryder mig ikke om den lyd
Fra : Ukendt

Dato : 21-07-06 06:31

I morges da jeg steg ud af badet kunne jeg høre Buster ude i havestuen. Jeg
går ud for at se hvad han laver, normalt plejer jeg ikke at se ham den først
time efetr han er lukket ud om morgenen.
Så komemr lyden, nemlig de paniske _pip-pip_ fra en lille fugl han har
fanget, og nu blot dasker lidt til. Jeg ved katte leger med deres bytte, men
jeg bryder mig altså ikke om det når det er inde i min havestue, hvor jeg
øjeblikke senere skulle sidde med min morgenmad.
Efter ca et kvarter, hvor fuglen stadig er levende, går Buster bare, for så
er den ikke så spændende mere.
Så der måtte jeg slå et dyr ihjel for første gang nogensinde.. Og jeg håber
ikke at det er noget jeg skal gøre igen lige med det samme..

Buster har kastet sin kærlighed på fugle, for det er det eneste han har
taget med hjem, nu er det faktisk anden gang på en uge, han har haft en
halvdød fugl, som han bare er gået fra.. Den første endte han dog med at slå
helt ihjel lige efter.

Et eller andet sted håber jeg snart han komemr hjem med en mus, bare han
holder den ude i haven...

Lousie