Andet multimedie
bentjuul 3670
Farve på baggrund rundt om billedet - CS2 ~
Fra : SpookiePower

Dato : 20-07-06 09:16

Hvis jeg gerne vil ændre på den lysegrå baggrunds frave der er
rundt om alle de billeder jeg åbner i CS2,hvordan gør jeg så dette ?
http://www.activewebsite.dk/download/kant.jpg

--
Mit fotoalbum
www.photo.activewebsite.dk

Fra : RoJo

Dato : 20-07-06 11:11

On 20/07/06 10:16, in article
44bf3bc3$0$60785$157c6196@dreader1.cybercity.dk, "SpookiePower"
<boxjunk2600@gmail.com> wrote:

> Hvis jeg gerne vil ændre på den lysegrå baggrunds frave der er
> rundt om alle de billeder jeg åbner i CS2,hvordan gør jeg så dette ?
> http://www.activewebsite.dk/download/kant.jpg

Du vælger malerspanden - vælger en farve - holder shift nede, og klikker med
musen på det går.

Sådan er det i hvert fald på mac

Mvh RoJo

Fra : SpookiePower

Dato : 20-07-06 11:36

"RoJo" <Geckodk@fjerndettehotmail.com> skrev i en meddelelse news:C0E5233B.10E41%Geckodk@fjerndettehotmail.com...

> Du vælger malerspanden - vælger en farve - holder shift nede, og klikker med
> musen på det går.

Det virker også på PC. Takker :)