Går "i kattene" igen...
Fra : R. Ilsøe

Dato : 19-07-06 23:46

Ja, så går jeg i kattene igen!

Tinne-missen, som jeg har omtalt her inde for 5-6 år siden er ved at blive
10 år og vi har derfor valgt at anskaffe os en kat mere. Den ene kat er så
blevet til 2 katte i-og-med der var et "kuld" på to der søgte hjem fra
August, -lige når vi kommer hjem fra sommerferie. En han og en hun-kat.
(Navne endnu ikke fundet)

Så... Vi glæder os til at rejse på ferie i morgen og glæder os også til at
komme hjem og hente de to misse-bøvser.

--
MvH
Rinnie Ilsøe

Fra : Battlefield´s

Dato : 20-07-06 12:44

"R. Ilsøe" <rinnie@rinnie.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Navne endnu ikke fundet)
>
> Så... Vi glæder os til at rejse på ferie i morgen og glæder os også til at

Hej Rinnie
Det lyder som en rigtig god ide. Min svoger havde også en gammel kat, der
var blevet alene, men de valgte også at købe to killinger (også en af hvert
køn) og nu leger de alle tre, mens den gamle kat kan få fred for de små hvis
han ønsker det uden de små føler sig alene.
Held og lykke med de nye familiemedlemmer
Hilsen Vibeke, der fik ikke mindre en 7 nye familiemedlemmer i tirsdags, i
form af et kuld siameserkillinger
www.battlefields.dk

Fra : Kate

Dato : 20-07-06 15:08

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote in

> "R. Ilsøe" <rinnie@rinnie.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Rinnie
> Det lyder som en rigtig god ide.

Det kan jeg kun bekræfte. Jeg købte jo Lante, som godt nok var 2 år,
til Johan på 10år, for at tage presset fra Sofie, som også var 10 år.
Johan var stadig frisk og legesyg da Oliwer døde, alt for tidligt.
Desværre så jeg hurtigt at aldersforskellen var for stor mellem Lante
og Johan. De fik ikke den glæde af hinanden som jeg havde håbet på. Ind
kom Mowgli som satte fut i fejemøget og det ville Lante gerne. De sjove
var at Johan faktisk også gerne ville lege, men hans tempo var helt
anderledes og han kunne som du skriver, Vibeke, selv bestemme hvornår
og hvor længe han ville være med. Helt fint arrangement

Tillykke med de små nye Rinnie. Er sikker på i får ordentligt liv i
huset efter ferien, så sørg nu for at slaaappppppe heeeellllllt af

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.