HP LaserJet 4L problem
Fra : O. Skjold

Dato : 18-06-01 23:58

Efter et papirstop (i øvrigt det 1. nogen sinde), hvor
jeg selvfølgelig har fjernet papiret, bliver printeren
ved med at melde papirstop.

Jeg har været en tur på HP's supportsider og prøvet
løsningsforslagene til at fjerne "falske" papirstop men
uden resultat

Nogen der har erfaringer med dette?

På forhånd tak

--

Mvh.
O. Skjold / Odense

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 19-06-01 00:06

Hmm prøvet en rensning af printeren via softwaren? Aner ik om det hjælper...
Prøv med et andet printerkabel: en årsag til falske fejl om papirsstop..

Mvh
Christian

Fra : O. Skjold

Dato : 19-06-01 07:08

"Christian Jørgensen" <gubbar@fnuck.dk> skrev i en meddelelse news:9gm1hm$60s$1@news.inet.tele.dk...

<klip>
> Prøv med et andet printerkabel: en årsag til falske fejl om papirsstop..

Har prøvet, virker desværre ikke....

Ellers mange tak...

--

Mvh.
O. Skjold / Odense

Fra : Pjn

Dato : 19-06-01 00:13

Hej

Ryg 220V kablet ud i ca. 30 sek. derefter vil jeg tro at det virker igen.

Pjn

Fra : O. Skjold

Dato : 19-06-01 07:07

Fra : O. Skjold

Dato : 27-06-01 19:03

> [...]
> ved med at melde papirstop.
>
> Jeg har været en tur på HP's supportsider og prøvet
> løsningsforslagene til at fjerne "falske" papirstop men

Har løst problemos: Strålerne i et tandhjul var slidt væk, er rep.
med Loctite-lim, virker fint

Tak for hjælpen...

--

Mvh.