Ny antenne - men hvilken ??
Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 19-07-06 21:53

Jeg skal have en ny antenne monteret på CV'en, og var inde ved Harald Nyborg
og hente denne >>

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4882&n=30100&KundeID=

(satser på linket virker)

Hvor god eller dårlig den er, ved jeg ikke, for jeg har ikke haft den
monteret. Grunden er, at jeg skal finde hul til de to ledninger der skal ned
til antennestik og motorstyring, samt at hullet til antennemasten var alt
for stort til at kunne monteres på den tynde antennemast på CV'en.

Nu skal jeg så have en eller anden kombi-antenne til VHF/UHF, men hvor
finder man en god (og billig) en af slagsen ?? Jeg vil ikke købe en DvBT
endnu, da jeg ikke finder det nødvendigt.

Gode råd og links modtages gerne.

Mvh
Jesper

Ved direkte svar, host'er jeg ikke men elsker post

Fra : Bent Nielsen

Dato : 20-07-06 12:49

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@host.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
> Jesper
>
> Ved direkte svar, host'er jeg ikke men elsker post

Hej
Fint nok at du ikke finder det nødvendigt, men det er skæppeskønt at ankomme
til en plads, tænde for sin DvBT modtager, og 1 minut efter har du 3 danske
kanaler, helt klart og uden flimmer, men O.K. hvis man elsker at dreje med
antennen og kigge på flimmer, så beholder man selvfølgeligt sin analoge
modtagning.
mvh
Bent

Fra : LazyBoy62

Dato : 22-07-06 19:39

Og måske så du i din klogskab kunne fortælle os hvor og hvad du evt. har
købt ??
PS. Det er også muligt at modtage digital signal på en UHF antenne !!!!
Hilsen: Lazyboy

Fra : Bent Nielsen

Dato : 22-07-06 23:22

Jeg har såmænd bare købt en Philips modtager på tilbud i Bilka for den nette
pris af 549,-
men det er et stykke tid siden den var der på tilbud, aner ikke om de har
den endnu, men den virker i alle fald meget fint.
P:S: jeg er sgutte professor i noget som helst, bare meget begejstret for
den digitale modtager.
mvh
Bent

Fra : Jørgen L.

Dato : 23-07-06 01:54

--
Hilsen Jørgen
Det vil være til stor hjælp for andre læsere hvis i svarer under

Fra : Jørgen L.

Dato : 23-07-06 01:54

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-06 06:27

> [...]
> finder man en god (og billig) en af slagsen ?? Jeg vil ikke købe en DvBT
> endnu, da jeg ikke finder det nødvendigt.

Hej Jesper

Da jeg skulel have en ny antenne købte jeg en SOUNDEX DAE 302 hos Aabybro
http://www.acfshop.dk/ til 350 Dkr.

Jeg kan helt klart anbefale antenne og den virker også til Digitalt uden
problemer.

Du kan evt. se en test hos DCU
http://www.dcu.dk/campingfritid/show_publication.asp?PublicationGuid=137&submenuid=5225&menuid=4679&AreaGuid=2281

VH