eftersøgning vibor sortebrødre kirke
Fra : søren birkbak

Dato : 19-07-06 16:24

hej gruppe
Jeg søger en vielse i Sortebrødre kirke ca 1720 hvor jeg gætter på Johan
jørgensen tulipan er viet men jeg aner ikke hvor jeg skal søge kan nogen
hjælpe,da jeg ved de får en søn i 1723 hvor er de gift??
søren birkbak
kjellerup

Fra : Henning og Inge-Lise~

Dato : 19-07-06 19:03

"søren birkbak" <sorenbirk@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jørgensen tulipan er viet men jeg aner ikke hvor jeg skal søge kan nogen
> hjælpe,da jeg ved de får en søn i 1723 hvor er de gift??

Du kan søge på Arkivalieonline, Viborg amt, Nørlynd Hrd. Sortebrødre sogn
1670-1724, jeg har set igennem fra 1719-22, men ikke fundet vielsen, men du
bør nok selv se efter. 1719 starter ved opslag 610
VH Inge-Lise Trampedach

Fra : søren birkbak

Dato : 19-07-06 21:03

jeg har undersøgt kirkebøgerne fra sortebrødre kirke men har intet fundet
hilsen søren birkbak