tilfredshed..
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-07-06 18:56

Hej!

Nu har jeg brugt de sidste 14 dage på at gå hele vores hegn igennem, klippet
hækken ind hvor det var muligt, sat hønsetråd i, forhøjet det resterende
hegn til 170cm også med hønsetråd, hvor der er iflettet multiroser som er
lige så høje, og tætte, den sidste uge, har raggierne været med ude for at
"hjælpe til" og samtidig har jeg kunnet overvære deres færden i haven
(2.500kvm.) sammen med vores 3 hunde.
de har tidligere haft vores gårdhave at tusse rundt i, men jeg synes at de
skulle have lov til at få hele haven, men har været rædselsslage for, at de
skulle komme ud på egen pote...
og de NYDER det!,og jeg nyder at iagttage dem!
hvor er det bare lækkert at se hvordan de tuller rundt, ligger med alle
stængerne vejret under en busk, tager en luller med en af hundene i solen,
eller bare går på opdagelse.

bare lidt jeg ville dele..(-;

mvh. marie

Fra : Hanne Engermann

Dato : 19-07-06 00:06

> Torben og Marie-louise Ag... skrev:
> Hej!
>
> ...........bare lidt jeg ville dele..(-;
>
> mvh. marie

Jamen, det er da ikke lidt, men meget, og hvor kan jeg godt forstå, at
både 2- og 4-benede er glade. Det lyder for øvrigt til at være rigtigt
flot med roserne.
Kan vi se billeder?

Med venlig hilsen
Hanne Engermann