72pin RAM?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-06-01 23:43

Hvor køber man 72pin RAM idag?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.
Ericsson T10 opdateres til T18! (Dog uden aktiv klap).

Fra : Atcox

Dato : 19-06-01 02:09

> Hvor køber man 72pin RAM idag?

Gennem den blå avis eller dk.marked.privat.edb -er mit bud.

Mvh,
Pelle Frederiksen.

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 19-06-01 23:48

eller prøv på www.qxl.dk

--
// Søren Hjelholt

- Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den !!!

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 19-06-01 14:55

In article <du0titonjffhp7ooks8hnshphhblqqt5j8@news.inet.tele.dk>, Lasse
Hedegaard wrote:
> Hvor køber man 72pin RAM idag?
Hos http://www.bj-trading.dk (hvis man ellers har rÕd).

Mvh. Jonas

Fra : peter-nt

Dato : 20-06-01 20:39

Prøv at søge i www.edbpriser.dk, men som nævnt i tråden: det er dyrt i
forhold til sd-ram, så brugt er en oplagt ide
Peter-nt