Hjælp my_sql. Create the new fields in~
Fra : Big runner

Dato : 17-07-06 21:33

Hej NG

Jeg ved ikke om det er den rigtige ng, men jeg prøver alligevel.

Jeg skal have til ført en funktion til min webside. jeg har downloadet og
udpakket filen. og nu kommer problemmerne idet jeg skal gøre som
nedenstående.

Men hvordan gør jeg, er der en venlig sjæl der kan hjælpe i sommervarmen.

STEP 1
Create the new fields in the database by inserting the fribetaling.sql file
or by cutting and pasting the below statements

ALTER TABLE orders ADD cc_transactionid VARCHAR( 64 ) NULL default 'NULL';
ALTER TABLE currencies ADD iso_code CHAR( 3 ) NOT NULL ;

Mvh
BR

Fra : Martin

Dato : 18-07-06 10:30

Big runner wrote:
> [...]
>
> ALTER TABLE orders ADD cc_transactionid VARCHAR( 64 ) NULL default 'NULL';
> ALTER TABLE currencies ADD iso_code CHAR( 3 ) NOT NULL ;

phpmyadmin er løsningen.
Denne burde du allerede have på et webhotel, ellers er der noget galt :)
(ligner mysql kode)

også trykker du på knappen "SQL" og indtaster

ALTER TABLE orders ADD cc_transactionid VARCHAR( 64 ) NULL default 'NULL';
ALTER TABLE currencies ADD iso_code CHAR( 3 ) NOT NULL ;

og trykker på enter :)