Jmail virker ikke?
Fra : Lars

Dato : 16-07-06 18:47

Hej.
Jeg har et webhotel på en linux baseret platform som ikke kan benytte jmail.
Hvad kan jeg bruge istedet?
venlig hilsen Lars

Fra : Jan Vinten

Dato : 16-07-06 21:06

Lars wrote:
> Hej.
> Jeg har et webhotel på en linux baseret platform som ikke kan benytte jmail.
> Hvad kan jeg bruge istedet?
> venlig hilsen Lars

Hej Lars,

Jeg antager, at nu da du har en linux baseret platform, at du så i den
forbindelse også benytter dig af PHP!?

En simpel søgning på google henviser til denne side:
http://dk.php.net/mail

Hvis ovenstående ikke hjælper dig videre kan du måske være lidt
mere heldig i php-gruppen!

God fornøjelse!

/ Jan

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-07-06 00:30

Lars wrote:
> Hej.
> Jeg har et webhotel på en linux baseret platform som ikke kan benytte
> jmail. Hvad kan jeg bruge istedet?

Prøv først lige at kontakte support på dit webhotel. De må være de nærmeste
til at give det rigtige svar.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Lars

Dato : 17-07-06 05:09

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> wrote in message
> Prøv først lige at kontakte support på dit webhotel. De må være de
> nærmeste
> til at give det rigtige svar.

Mange tak begge to. Da der ikke er meget hjælp at hente fra support
gruppen hos webhotellet, vil jeg kigge på en php løsning.

vh Lars

Fra : Torben Brandt

Dato : 17-07-06 19:49

Lars wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Jeg har et webhotel på en linux baseret platform som ikke kan benytte jmail.
> Hvad kan jeg bruge istedet?

Hvis du bruger ASP igennem SUN One, så kan du bruge Chili!Mail. Prøv at søge
tilbage i gruppen, det er oppe og vende ind i mellem.

mvh Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars

Dato : 18-07-06 06:27

"Torben Brandt" <ukendt1000@hotmail.com> wrote in message
> Hvis du bruger ASP igennem SUN One, så kan du bruge Chili!Mail. Prøv at
> søge
> tilbage i gruppen, det er oppe og vende ind i mellem.

Lyder godt... det vil jeg kigge på tak.
vh Lars