svar.
Fra : Leif Christensen

Dato : 16-07-06 16:29

Hej igen.
Nej, jeg har ikke sat flueben i passiv overførsel. Den skriver: 500 'POPORT
80,63,76,12,19,138': command not understood.

--
De bedste hilsener, Leif

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-07-06 16:39

Leif Christensen skrev:

>Nej, jeg har ikke sat flueben i passiv overførsel. Den skriver: 500 'POPORT
>80,63,76,12,19,138': command not understood.

Lyder som om der en eller anden firewall, der driller.

Prøv i news:dk.edb.internet, der er nok større chance for hjælp.

PS. Til en anden gang, vær rar at svar i samme tråd og send det
som svar på det indlæg, som du svarer på.
--
Kerim

Fra : Leif Christensen

Dato : 16-07-06 22:11