Wilk 500 problem
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-07-06 16:11

Vi har lige været en tur sydpå. Under kørslen virkede motorene til vandet i
hanerne og toilettet ikke. Jeg mener helt bestemt ikke det har været et
problem før (men det kan jo være forkert). Køleskabet kørte OK på 12V.

Vel ankommet til pladsen og monteret med 230V fungerede ovennævnte ting OK -
indtil vi kørte hjem igen.

Er der noget galt? Eller er det helt normalt på en Wilk 500 årgang 1990?

--
Per, Esbjerg

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 17-07-06 17:26

> [...]
OK -
> indtil vi kørte hjem igen.
>
> Er der noget galt? Eller er det helt normalt på en Wilk 500 årgang 1990?

Kender ikke lige den cv, men vores gamle cv havde en omskifter så man kunne
skifte mellem 220 V omformeren og 12 V til vandpumpe og lys over komfur.
Måske har i fået trykket på en kontakt uden at vide det?

Steen.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-07-06 18:49

Steen Jakobsen wrote:
> [...]

> kunne skifte mellem 220 V omformeren og 12 V til vandpumpe og lys
> over komfur. Måske har i fået trykket på en kontakt uden at vide det?

Det er faktisk en mulighed! Der sidder vist en kontakt som jeg tror ...
troede ... ikke skulle bruges til noget.

Jeg ser lige på det om et par dage :)

Jeg har også fået at vide at der kan være nogle batterier til at klare
pumperne ... ??

--
Per, Esbjerg

Fra : Jette Juel Hansen

Dato : 23-07-06 20:38

Og jeg oplevede det samme med en helt ny Burstner Flipper - ingen strøm til
vandpumpe fra bilens strømstik. Jeg har fået fortalt at det kan være en fejl
i bilens elstik (v. krogen) som ikke har fået ført alle kabler så der kan
leveres strøm til vandpumpe på 12 v.

/Jette, Herlufmagle