opdatering om Hope og killingerne
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-07-06 15:55

Forw.

Sidste bulletin omkring. Mor hope og killingerne. Hun er opereret og har søm
og skruer og et støttestativ strittende ud af benet.

Da hun ikke må bevæge sig - ved at hoppe eller lignende, lånte vi først en
hvalpeløbegård - og dernæst konstruerede min mand et bur, der var 165 x 165
hvor hun så kan være i og killingerne komme ind. Næste problem var en
hankat, til løbende som kom og kalte uden for det indelukke hvor hun var.
Han hørte ikke nogen steder til, men måtte ekspederes til Inges Kattehjem.
Næste problem var, at Hopes forbinding skal skiftes hver dag, og det kræver
en til at holde katten, mens den anden skifter forbinding.

Og der hvor Hope er indkvateret - hun er alene. Hun har så fået en bekendt
til at komme at hjælpe - hver dag. Og jeg har så fundet en specielt sårpude
med sølv - så hun fremover kun skal skiftes en gang ugentligt.

Sidste opståede problem er at "plejemoderen" er gået op i limningen, da hun
ikke synes hun tager sig af sine andre 9 katte - så der skal findes et andet
pleje sted!!! Mit problem er at hele huset er ud i et, så der ikke er nogen
indelukker - og jeg udover 9 katte - har 2 hunde - så jeg kan ikke have dem
hos mig. Udover jeg har en aggressiv Calici huserende! Så hvis nogen kan
tilbyde hjælp - eller bor i nærheden af Allerød, hvor jeg har fået tilbudt
en indkvatering, så hører jeg meget gerne fra jer. Mange hilsener Lene,
Felismir.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 17-07-06 20:32

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> wrote in

> Så hvis nogen kan
> tilbyde hjælp - eller bor i nærheden af Allerød, hvor jeg har fået
> tilbudt en indkvatering, så hører jeg meget gerne fra jer. Mange
> hilsener Lene, Felismir.

Har Lene fået hjælp? Jeg formoder det er kørselshjælp hun har brug for?

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-07-06 22:29

Kate skrev
<Har Lene fået hjælp? Jeg formoder det er kørselshjælp hun har brug for?>

Hmm jeg ved ikke om det er med kørsel eller andet.

Indlæget var et hun sendte på FD-listen så jeg ved heller ikke om nogle har
kontaktet hende privat, men hvis nogle nu skulle sidde og få lyst til at
hjælpe med det praktiske så vil man kunne komme i kontakt med Lene via
hendes hjemmeside
http://www.felismir.dk/

--
Marianne Hellemose