autostol til hoftesele
Fra : Torben

Dato : 16-07-06 15:28

Hej

Om ½ års tid skal jeg bruge en autostol der skal kunne bruges til hoftesele.
Vi har en passsat st.car hvor de 2, 3-punktseler er brugt i forvejen og får
et lille problem når den "ny" kommer til verden.

Har i forvejen 2 recaro stole, men kan man få autostole til baby'er der kan
bruge hofteselen?

mvh

Torben

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 17-07-06 20:39

Hejsa,

Jeg ville ringe til "Rådet for større fædselssikkerhed"
http://www.sikkertrafik.dk/ de vil helt sikkert kunne hjælpe dig.
Mit umiddelbare gæt er dog, at hofteselen kun kan bruges til en decideret
selepude, men vil da gerne høre hvad du finder ud af i givetfald,

Held og lykke med det

Mvh. Pernille

Fra : nyheder

Dato : 06-08-06 08:47

> [...]
> får et lille problem når den "ny" kommer til verden.
>
> Har i forvejen 2 recaro stole, men kan man få autostole til baby'er der

Britax har lavet en som blandt andet kan købes i ønskebørn, mener den hedder
Britax freeway, og koster 1000-1200 kr.

MVH Pia