SE K750 - vise indhold af memory stick
Fra : Martin

Dato : 16-07-06 14:17

Hej

Når jeg bruger den medfølgende software kan jeg kun se indholdet af
telefonhukommelsen i stifinderen. Hvordan ser jeg indholdet af memory
sticken?
Ved godt jeg kan bruge andre programmer, men SE's medfølgende burde da også
virke?

Martin

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 16-07-06 17:06

"Martin" <martinFJERNlykke@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:44ba3c53$0$15795$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> indholdet af memory sticken?
> Ved godt jeg kan bruge andre programmer, men SE's medfølgende burde da også virke?

Jeg opgav at få det til at virke - allerede under installation går
der ged i den.

Fra : Carl Dragert

Dato : 16-07-06 18:57

"Morten Jørgensen" <mj_500@sol.dk> wrote in message

> "Martin" <martinFJERNlykke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg opgav at få det til at virke - allerede under installation går
> der ged i den.

Når du tilslutter K750i til din pc med usb kablet, vil du i din pc file
manager (stifinder) få en ikon "Removable Disk (x:)" som repræsenterer
memory stick, og en ikon "Sony Ericsson File Manager" som repræsenterer
telefonens hukommelse.

Hvis dette ikke automatisk sker når du kobler telefonen til pc usb, er der
gået noget galt på din pc under installationen, så på'en igen.

--
Carl Dragert - FZR600
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : Martin

Dato : 16-07-06 20:05

"Carl Dragert" <a@b.c> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis dette ikke automatisk sker når du kobler telefonen til pc usb, er der
> gået noget galt på din pc under installationen, så på'en igen.

Mange tak - havde ikke bemærket den "flytbare disk".

Martin