Wilk med centralvarme
Fra : Jan Nielsen

Dato : 15-07-06 12:02

Hej

Vi har købt en "gammel" Wilk De Luxe 450 fra 1992 med Primus
centralvarmeanlæg
Jeg har fundet ud af at Primus ikke længere producerer varmeanlæg. Er der
nogen der har haft problemer med deres anlæg, og kan der skaffes
reservedele.

Mvh
Jan

Dette indlæg/svar, er sendt via www.campingvognen.dk

Fra : Henrik

Dato : 18-07-06 00:56

"Jan Nielsen" <jan@campingvognen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har fundet ud af at Primus ikke længere producerer varmeanlæg. Er der
> nogen der har haft problemer med deres anlæg, og kan der skaffes

Hej Jan.
Vi har i mange år haft en 89' Adria med Primus centralvarme, og også haft
brug for et par stumper.

Primus er til syneladende blevet købt af Truma (som også har købt Alde), og
nej der er ikke nogen Primus-fyr på markedet mere.

http://bc-udstyr.dk er svaret. De refererer til nogle forhandlere der kan
servicere, og har reservedele. Jeg har købt direkte hos dem, og selv
monteret delene.
Dog kneb det sidste år med en cirkulationspumpe, som for længst var udgået.
Denne skaffede http://www.immlerplane.de og sendte den til mig.

Vores var en en Primus 2450 kedel. Den har jeg et par tips til. Er det såden
een?

Venligst
Henrik Morsing

Fra : Jan Nielsen

Dato : 18-07-06 21:21

Henrik skrev:

> [...]

> Denne skaffede http://www.immlerplane.de og sendte den til mig.

> Vores var en en Primus 2450 kedel. Den har jeg et par tips til. Er det såden

Hej Henrik

Tak for svar og link

Jeg ved ikke om det er den model, da vi først får vognen i morgen onsdag,
men jeg vender tilbage, hvis det viser sig at være det, da jeg er ude
efter alle de staldtips der er at få.