combined nomenclature
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 14-07-06 07:43

Jeg har fra en italiensk kunde modtaget ønske om at jeg oplyser "combined
nomenclature" (CN) for et ikke-fysisk produkt, som jeg har solgt dem
(software). Efter at have googlet lidt er følgende dukket op:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/customs/customs_duties/tariff_aspects/combined_nomenclature/index_en.htm

Yderligere lidt søgning gav følgende 886 siders pdf fil fra Polen, men dog
på engelsk:
http://www.stat.gov.pl/english/intrastat/rozporzadzenia/regulation_1719_2005.pdf

Den lister alle mulige varer og tilhørende CN numre, men intet om software -
så vidt jeg kan se.

Har andre været ude for noget lignende? Er det en regel kun for varer og
ikke for ydelser?

hilsen
Uffe

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 14-07-06 10:52

> Er det en regel kun for varer og ikke for ydelser?

Efter at have snakket med SKAT var svaret ja. Ingen koder for software og
andre ikke-fysiske varer.

hilsen
Uffe