Links er holdt op med at virke
Fra : Ukendt

Dato : 13-07-06 16:51

Hejsa, jeg har en kammerat som har et kæmpe problem, hans klikker på et link
jeg sender via Yahoo messenger men der sker absolut intet. Det samme sker
ret tit i Internet explorer at kun visse links virker. Hvis der i XP er
system meddelser virker linket heller ikke altid.

Jeg har været alt det igennem som jeg kan finde på og har afinstalleret div.
antispy programmer.

Windows XP US opdateret til SP2.
ZoneAlarm firewall (ikke pro. Nuværende firewall)
Spywarefri's sikkerhedspakke minus spywareblaster og spywareguard.

Han afinstallerede Zone Alarm og afprøvede Sysgate personal firewall
istedet, og han mener så at det er kommet efter at han afinstallerede
Sygate.
Det mener jeg dog ikke da jeg selv bruger den og intet problem har:)

Vi har afprøvet www.LogMeIn.com og kørt fjernskrivebord den vej. Jeg fandt
intet da jeg kiggede administrative værktøjer igennem, desuden var jeg
diverse antispyware progs igennem og fandt heller intet her. Jeg afprøvede
at klikke på links og kunne heller ikke få dem til at virke.

En side på nettet henviste til at dt måske kunne være Yahoo search bar der
gjorde det og den er så blevet afinstalleret men det hjalp heller ikke.

Jeg har søgt google flad uden at få meget hjælp, desvære er google blevet
for stor og man får for mange resultater der intet har med sagen at gøre.

Jeg er næsten sikker på at det er en registrering nøgle der mangler eller er
blever ændret af spyware, men hvor skal jeg se det?

Hælp påskønnes:)

--

Mvh Jan

Ps. min kammerat sidder i filippinerne så det er lidt svært bare at rende
over til ham:) Vi kan dog aftale en tid hvor jeg har adgang til hans pc via
LogMeIn:)

Krydspostet da jeg ikke var sikke på hvilke gruppe var den rigtige

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-07-06 17:12

Den 13-07-06 17.51 skrev Thunder (4920 Søllested) følgende:

> Hejsa, jeg har en kammerat som har et kæmpe problem, hans klikker på et link

Hvis du spørger i flere grupper, bør du krydsposte og sætte XFUT til den
mest relevante gruppe. Jeg har nu set dit indlæg i tre forskellige
grupper, og har svaret dig den første gang jeg så det (jeg kan ikke
huske, hvilken gruppe det var, find det selv).

Du kan læse om krydspost og XFUT i afsnittet "Krydspost, FUT og XFUT" på
denne side:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-oe-nyhedsgrupper-trin.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til websnedkeren.

Fra : BJ Denmark

Dato : 14-07-06 08:51

Thunder (4920 Søllested) wrote:
> [...]
> Det samme sker ret tit i Internet explorer at kun visse links virker.
> Hvis der i XP er system meddelser virker linket heller ikke altid.

Kan det have noget med den hér at gøre:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;281679

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-06 11:37

Hejsa tak for svaret, vi afprøver om det vil hjælpe og jeg vender tilbage:)

--

Mvh Jan

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-06 14:00

Hejsa, det virkede fint:) Vi brugte www.LogMeIn.com som remote desktop og
jeg lavede alle ændringerne i den første løsning og nu virker hans links
igen:)

Mange tak for hjælpen:)

Fra : BJ Denmark

Dato : 18-07-06 15:39