telia xpress minut pris
Fra : Ukendt

Dato : 13-07-06 15:42

På deres side står der:
Du har kun én minutpris med Xpress, nemlig 1 kr. til alle danske
telefoner.

Men der står ikke noget om der takseres pr minut eller sekund .... ?

Fra : KsNa

Dato : 13-07-06 16:15

<Hans Chr.> skrev i en meddelelse
> På deres side står der:
> Du har kun én minutpris med Xpress, nemlig 1 kr. til alle danske
> telefoner.
>
> Men der står ikke noget om der takseres pr minut eller sekund .... ?

pr. sec.

Mvh
kim

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-06 20:19

On Thu, 13 Jul 2006 17:14:33 +0200, "KsNa" <KsNa@invalid.invalid>
wrote:

> pr. sec.
Tak!
En skam det er så svært finde på deres sider, hvis det er der.

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 14-07-06 09:20

Det er pr. minut....

Ellers så har du jo en temmelig dyr minut pris !

Fra : John

Dato : 14-07-06 09:37

Sønderbronx (6400) skrev:
> Det er pr. minut....
>
> Ellers så har du jo en temmelig dyr minut pris !

Jeg tror du misforstår.

Det er pr. sekund der takseres. Det ændrer ikke på minutprisen (og så
alligevel - for forbrugeren gør det, men det er anden side af sagen)

Mvh

John

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 14-07-06 10:58

På deres hjemmeside står der pr. min !

Fra : John

Dato : 14-07-06 11:19

Sønderbronx (6400) skrev:
> På deres hjemmeside står der pr. min !

Det ændrer ikke ved at du betaler pr. sekund du forbruger.

Mvh

John

Fra : KsNa

Dato : 14-07-06 12:00

"Sønderbronx (6400)" <ingenmail@tak.dk> skrev i en meddelelse
> På deres hjemmeside står der pr. min !

For at gøre det nemt også for dig, laver vi et eks. med en minutpris på
60øre, hvis du ringer i 15sec. koster det altså 15øre + opkaldsafgift.

Mvh
Kim

Fra : Paw P Larsen

Dato : 15-07-06 09:13

Sønderbronx (6400) wrote:
> På deres hjemmeside står der pr. min !

Nej, der står prisen pr. min. som er kr. 1. På samme måde som
prisen er oplyst pr. minut hvis du kigger på andre produkter på
Telias side. Takseringen sker stadig pr. sek.

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-07-06 22:51

Hans Chr. skrev den 13-07-2006 16:41:
> På deres side står der:
> Du har kun én minutpris med Xpress, nemlig 1 kr. til alle danske
> telefoner.
>
> Men der står ikke noget om der takseres pr minut eller sekund .... ?

Alle Telia's nuværende "taletakster" afregnes pr. sekund.
Der oplyses dog en minuttakst for ligesom at gøre det mere
gennemskueligt at samligne priser med resten af markedet.

Lidt ligesom du får oplyst kiloprisen på fødevarer.

Carsten Riis, der udtaler sig på egne vegne.
www.de3faktorer.dk