Musik bliver ikke hentet?
Fra : Martin Ploug

Dato : 13-07-06 10:03

Hej

Ved ikke, om dette er den rette gruppe.

Jeg har Windows Media Player 10, og vil gerne spille en sang, der
ligger på internettet, men når jeg forsøger at hente det, sker der
ikke noget.

Jeg kan huske at jeg en gang fik hjælp til at løse det ved at sætte et
flueben i Windows media player, men jeg ved ikke, hvor det i så fald
skal sættes.
Det var noget med, at jeg skulle give Media Player adgang til at gå på
internettet.

Kan det være noget af det samme her?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-07-06 12:33

Den 13-07-06 11.02 skrev Martin Ploug (slet 507BO) følgende:

> Jeg har Windows Media Player 10, og vil gerne spille en sang, der
> ligger på internettet, men når jeg forsøger at hente det, sker der
> ikke noget.

Hvis du nu gav os adressen, til hvor sangen ligger, kunne vi måske
gennemskue, hvad der går galt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-07-06 12:40

>Hvis du nu gav os adressen, til hvor sangen ligger, kunne vi
måske
>gennemskue, hvad der går galt.

Hej Kim

Her er adresserne jeg forsøger at hente fra:
http://www.artistdirect.com/nad/store/artist/album/0,,226583,00.h
tml

og

http://www.virgin.net/music/musicvideos/annie_heartbeat.html

I begge tilfælde skriver afspilleren buffering, og så sker der
ikke
mere.

Jeg har IE 6 og Windows media Player 10.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-07-06 13:21

Den 13-07-06 13.40 skrev Martin Ploug (slet WNKV3) følgende:

> Her er adresserne jeg forsøger at hente fra:
> http://www.artistdirect.com/nad/store/artist/album/0,,226583,00.html

Jeg kan desværre ikke umiddelbart hjælpe med en løsning, da jeg ikke har
en Windows ved hånden. Skulle der være en Windowsbruger, der har lyst
til at hjælpe, skal han muligvis bruge nogle flere oplysninger om, hvad
du gør, så derfor:
Du klikker på et link under Preview?
Klikker du på linket til Media Player eller Real Player?
Får du åbnet et nyt vindue, når du klikker på linket, eller åbnes
Windows Media Player?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til websnedkeren.

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-07-06 13:50

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev:
>Den 13-07-06 13.40 skrev Martin
> [...]

Hej igen Kim

Tak for dine indlæg.

Jeg har nu oprettet spørgsmålet på eksperten.dk
med de oplysninger, som du har foreslået.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Hans

Dato : 13-07-06 16:58

Martin Ploug (slet HXTD3) wrote:
> Tak for dine indlæg.
>
> Jeg har nu oprettet spørgsmålet på eksperten.dk
> med de oplysninger, som du har foreslået.

Er du sikker på at det ikke er din firewall som driller. Jeg kan i min
router se at port 554 bliver brugt til selve streamingen, og er den lukket
kommer du ikke videre.

Hans

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-07-06 21:11

> Er du sikker på at det ikke er din firewall som driller. Jeg kan i min
> router se at port 554 bliver brugt til selve streamingen, og er den lukket
> kommer du ikke videre.

Hej Hans

Jeg er også ved at tro, at det må være det, der er
problemet.

Hilsen Martin

Fra : Benny Nissen

Dato : 13-07-06 15:18

Martin Ploug (slet WNKV3) ramte sit keyboard den 13-07-2006 13:40 og fik
dette ud af det:

> I begge tilfælde skriver afspilleren buffering, og så sker der
> ikke
> mere.

Hmm ... i min windows Xp spiller de fint nok ... også video'en, så jeg
kan desværre heller ikke hjælpe dig.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : megacenter.dk

Dato : 14-07-06 19:34

En mulighed er at din firewall blokerer for at mediaplayer kan gå på nettet.
Hvilken firewall bruger du ?

--
http://www.megacenter.dk