hjælp
Fra : majbritt jungdal ped~

Dato : 12-07-06 16:44

hej jeg har et problemme med min killing jeg har sat katte bakken ud
på tressen men selv om den har været ude at besørge så er den begynt at
tisse inden for i mapper og stole og gulv hvad kan der være galt

Med venlig hilsen
majbritt jungdal pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Morten Larsen

Dato : 12-07-06 19:55

On Wed, 12 Jul 2006 15:44:20 GMT, majbritt jungdal pedersen
<jungdal1974KATTE@BAKKEget2net.dk> wrote:

>hej jeg har et problemme med min killing jeg har sat katte bakken ud
>på tressen men selv om den har været ude at besørge så er den begynt at
>tisse inden for i mapper og stole og gulv hvad kan der være galt

Stil kattebakken tilbage, hvor den plejer at stå. Jeg tror, det vil
gøre underværker!

vh Morten

Fra : LH

Dato : 12-07-06 20:11

Så absolut enig. Man kan ikke pludselig fjerne bakken hvis ellers katten har
været vandt til at besørge i den på en vanlig plads indendørs. Og slet ikke
en killing. Så sæt bakken tilbage hvor den er brugt indendørs.

LH

Fra : Hanne Engermann

Dato : 13-07-06 00:51

> [...]
> været vandt til at besørge i den på en vanlig plads indendørs. Og slet ikke
> en killing. Så sæt bakken tilbage hvor den er brugt indendørs.

100% enig ..... og du kan jo også altid sætte en udenfor.
Jeg håber, det ikke er for sent, så den har fået vanen med ikke at tisse
på bakken, men så har du selv "bedt om det".

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar