test fra dk-fritid-dyr-kat.dk
Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 12-07-06 14:00

Hejsa

Jeg er kommende webmaster for dk-fritid-dyr-kat.dk - jeg er desværre
lige nødt til at forsøge at poste dette test indlæg i gruppen for at se
om webinterfacet til usenet posts virker som det skal.

Jeg vil nok lige forsøge at svare på indlægget bagefter. Beklager på
forhånd, jeg har allerede testet i dk.test gruppen med succes.

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 12-07-06 14:13

> [...]
>
> Jeg vil nok lige forsøge at svare på indlægget bagefter. Beklager på
> forhånd, jeg har allerede testet i dk.test gruppen med succes.

Dette er et testsvar til første post.

Fra : Franch Helmuth-Søren~

Dato : 13-07-06 20:41

> Dette er et testsvar til første post.
>

> Med venlig hilsen
> Tonny Jørgensen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Velkommen! Herligt at siden forsætter !!!

Med venlig hilsen
Franch Helmuth-Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 12-07-06 16:10

Tonny Jørgensen wrote:
> [...]
>
> Jeg vil nok lige forsøge at svare på indlægget bagefter. Beklager på
> forhånd, jeg har allerede testet i dk.test gruppen med succes.

Jamen det skal du da være velkommen til, og velkommen som webmaster, håber
du bliver glad for at være her
Dejligt Jette kunne finde en afløser. Hun har dælme gjort et godt og kæmpe
arbejde for at lave en god hjemmeside - tak Jette

--
Hilsen Denise

Fra : Hanne Engermann

Dato : 13-07-06 00:46

> [...]
> Dejligt Jette kunne finde en afløser. Hun har dælme gjort et godt og kæmpe
> arbejde for at lave en god hjemmeside - tak Jette

Og jeg er HELT enig med Denise. Ville gerne have indsat humørikoner, men
kan stadig ikke finde dem :>(

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lotte

Dato : 13-07-06 08:31

Hej Tonny
Du tester bare loes - jeg tror vi kan acceptere alt - bare vores side
fortsaetter.
Og saa vil jeg ogsaa gerne have lov at benytte lejligheden til at sige
en stor tak til webmoster Jette for det arbejde hun nu har gjort i
mange aar
Tak Jette

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 14-07-06 18:18

Hanne Engermann skrev:

> Og jeg er HELT enig med Denise. Ville gerne have indsat humørikoner, men
> kan stadig ikke finde dem :>(
>
> Med venlig hilsen
> Hanne Engermann
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Hej Hanne

Har der tidligere været mulighed for at indsætte humør ikoner, eller var
det blot en ønsket feature ?

Bemærk det vil kun være dem der læser nyhedsgruppen via websiden der kan
se disse humør ikoner, da alm nyhedslæsere ikke normalvis understøtter
disse (thunderbird er dog en undtagelse).

Jeg er meget modtagelig for nye ideer eller rettelser. Blot skriv til
tonny@debug.dk

- Tonny, Kommende webmaster