SE750 - flytte billede fra tlf. til kort?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-07-06 14:58

Hvordan kan jeg flytte et billede taget med telefonens kamera fra telefonens
hukommelse til kortet i telefonen?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 11-07-06 16:15

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan jeg flytte et billede taget med telefonens kamera fra telefonens hukommelse til kortet i telefonen?
>
> På forhånd tak.
>
> --

Det ligger da vist standard på kortet.
Får du ikke muligheden når du trykker på "Mere" til højre ?

Fra : Peter D.

Dato : 11-07-06 16:32

Hej.

Det er sådan set meget nemt...
Gå ind i "Filhåndtering" -> "Billeder" -> "Kamerabilleder"
vælg det billede du vil flytte, og tryk på "Mere" -> "Håndter filer" så kan
du flytte eller kopiere alt efter behov....

Er det mange billeder så går du bare først ned i "Marker" så får du mulighed
for at "markere flere" eller "markere alle"

Og alt ovenstående kan i øvrigt gøres med både billeder, videoer, lyde,
temaer osv.
De eneste Tema´er/lyde osv, der ikke kan flyttes er de der son standard
ligger i telefonen, for at den overhovedet kan fungere.....

En anden mulighed er at benytte MyPhoneExplorer og en PC til at flytte
billeder osv. med.....
http://www.fjsoft.at/

Mvh.
Peter

Fra : Dr. Phil

Dato : 11-07-06 16:40

> [...]
> Hvordan kan jeg flytte et billede taget med telefonens kamera fra
> telefonens hukommelse til kortet i telefonen?

Find det billede du vil flytte.
Tryk "Mere"->"Håndter filer"->"Flyt til ext.hukomm."