Så er jeg sørme hoppet på SE-vo
Fra : Carsten Riis

Dato : 10-07-06 21:44

Hej alle

Jeg er netop blevet den heldige ejermand af en SE w810i.

Jeg vil også gerne melde mig til SE-supportforum eller hvad de nu kalder
deres "klub".
MEN jeg får ikke nogen emailadresse-bekræftelsesmail fra SE.

Har I andre haft problemer med at tilmelde jer?

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Nicolai

Dato : 11-07-06 15:47

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message
> Hej alle
>
> Jeg er netop blevet den heldige ejermand af en SE w810i.

Velkommen i de voksnes rækker.

Nicolai

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-07-06 18:05

Nicolai skrev den 11-07-2006 16:47:
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> Velkommen i de voksnes rækker.

Jeg er åbenbart ikke så voksen endda, da jeg ikke må melde mig til deres
"klub" eller support-system.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-07-06 18:21

Carsten Riis skrev:

> Jeg er åbenbart ikke så voksen endda, da jeg ikke må melde mig til
> deres "klub" eller support-system.

Fortæl os noget vi ikke ved!

Tillykke med fonen - SE styrer for vildt!
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-06 21:07

On Tue, 11 Jul 2006 19:21:11 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

> Tillykke med fonen - SE styrer for vildt!

hø, men der står ikke meget om den fon
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&template=pp1_1_1&zone=pp&lm=pp1&pid=10376#
i forhold til Nokia 6230i som jeg kikker på.

Så hvad skal få mig til at vælge SE?
Ikke for musikken skyld!

Jeg skal bare ha' en god kasse med gode taster og tydeligt stort
display, gerne med et stort ur midtpå i standby.
Kun til at ringe med.

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-07-06 22:14

Hans Chr. skrev den 11-07-2006 22:06:

> hø, men der står ikke meget om den fon
> http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&template=pp1_1_1&zone=pp&lm=pp1&pid=10376#
> i forhold til Nokia 6230i som jeg kikker på.

La' vær!

> Så hvad skal få mig til at vælge SE?
> Ikke for musikken skyld!

Rigtig god ordbog, såfremt du skriver SMS'er. Den husker hvilke ord du
bruger mest og sætter dem forrest i mulighederne.
Ordbogen kan du redigere fx slette ord du fik stavet forkert.

hamrende godt kamera (for mobiltelefoner at være). Kan snildt lave
ligeså gode billeder som fx medion-kameraer.

Nem håndtering af hukommelseskort. Man kan tage kortet ud uden at skulle
afmontere batteri.

> Jeg skal bare ha' en god kasse med gode taster og tydeligt stort
> display, gerne med et stort ur midtpå i standby.
> Kun til at ringe med.

Der er et godt ur når den går på pauseskærm.

Jeg kender ikke lige helt temaerne's mulighed for at omplacere uret.
(jeg har jo også kun haft telefonen i 5 dage).

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 15-07-06 01:49

ti 11 jul 2006 07:21:11p satte Hans Paulin (6310) sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Tillykke med fonen - SE styrer for vildt!

Du er OT

Du burde smutte over i dk.etellerandet.religion med den slags indlæg
Der er nogle herinde der IKKE synes de styrer andet, end ind i det nærmeste
vejtræ / husmus

Steven

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-07-06 04:24

Steven Nybo Andersen skrev:

> Du er OT

Nå, jeg blev sq helt bange!

> Du burde smutte over i dk.etellerandet.religion med den slags indlæg
> Der er nogle herinde der IKKE synes de styrer andet, end ind i
> det nærmeste vejtræ / husmus

Hans