Finde ud af om kampagnen er igang.
Fra : Martin

Dato : 10-07-06 12:24

Hej.

Jeg sidder lige og roder med et kampagne system.

Jeg har 3 vigtige felter
campaign_start (DATE)
campaign_end (DATE)
campaign_created (DATETIME)

Pseudo kode
hvis nu er imellem campaign_start og campaign_end
og campaign_created + x timer er under nu

Altså alle kampagner skal kunne rettes x antal timer efter de er
oprettet. Uanset hvilken start og slut dato der er angivet i start og end.

Så langt er jeg noget

WHERE
(campaign_id = '".$id."')
AND
(CURDATE() BETWEEN campaign_start AND campaign_end)
AND
(campaign_created < DATE_ADD(NOW(), INTERVAL 2 HOUR))

Kan ikke rigtig se hvor fejlen skulle være, men jeg er lidt i tvivl om
DATE_ADD linjen.

Nogen der lige vil rette den til, så den virker :)

Fra : Martin

Dato : 10-07-06 12:26

Martin wrote:
> [...]
> DATE_ADD linjen.
>
> Nogen der lige vil rette den til, så den virker :)

Hov - MySQL 4.1x
på en windows server, med lidt apache og php5 :)