Liggeunderlag - anbefalinger?
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 10-07-06 06:58

Familien er blevet træt af luftmadrasser til teltturene.

Så nu kigger vi efter selvoppustelige liggeunderlag til voksne og børn.

Transport er normalt pr. bil, men måske senere på cykel. Ikke vandring.

Det er jo en jungle *smil*

Gode råd/tests efterspørges derfor.

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Fly

Dato : 21-07-06 23:49

Hejsa!

Jeg ville egentlig helst anbefale noget fra www.55nord.dk men kan ikke
umiddelbart se at de har det underlag jeg vil anbefale. Jeg har haft et
"Therm-A-Rest" underlag i 12-15 år og der er aldrig gået hul på det, det er
rimeligt let rent vægtmæssigt, og pustes stadis næsten helt op uden at
skulle blæse i det manuelt efter de mange år.

SpejderSport har det på lager, og måske er alle mulige andre mærker i samme
prisklasse lige så gode. Skal du kun bruge det sjældent og skal det ikke
udsættes for at ligge direkte på grus, asfalt, ru beton m.m.kan de billige
måske også klare det. Men tjek vægt hvis det er til cykelture som du
skriver!!

Her er Spejder Sports link:
http://www.spejdersport.dk/templates/1Pricelist_M.asp?GroupGuid=278589

--
-Fly
doktor_flyMONKEY@hotmail.com

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 28-07-06 15:35

"Fly" <doktor_flyMONKEY@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> -Fly
> doktor_flyMONKEY@hotmail.com
> (Please remove the animal from my e-mail)
Tak for hjælpen.

Vi købte hos Friluftsland i Roskilde 2 forskellige modeller Thermarest, en
tyk/tung til de voksne, og en tyndere/lettere=mere mobil til ungerne og
cykleture.

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com