Italien uden plads
Fra : Kaj Olsen

Dato : 09-07-06 16:13

Hej NG

Her tænkt mig at rejse tage til Union Lido eller der omkring, men har ikke
pladsress. nogen der har erfaring med dette og er det helt håbløst ?
forventer at ankomme man d. 24 juli.

Mvh
Kaj Olsen

Fra : Dorthe

Dato : 09-07-06 19:51

Kaj Olsen wrote:
> [...]
> ikke pladsress. nogen der har erfaring med dette og er det helt
> håbløst ? forventer at ankomme man d. 24 juli.

Hej

Jeg vil bare sige RIGTIG GOD fornøjelse med Union Lido.

Det er en kæmpeplads - med det hele.

Vi var der sidste år, og det er suverent den bedste campingplads vi har
været på.

Vi ankom også sidste år uden reservation hen under lørdag aften, men der var
rimelig god plads - selvfølgelig ikke det mest centrale, men en god plads.

Kan absolut anbefales.

Rigtig god tur.

Vi tager mod Gardasøen og siden lidt længere sydpå i Italien.

Vi har set på pladsen Tahiti. De meldte selv alt optaget, men vi forhører os
nok alligevel.

Mvh Dorthe

Fra : Galaxy

Dato : 10-07-06 07:02

I skulle nok kunne få plads på Union Lido.. Ellers kan Marina di Venezia
anbefales.. Den ligger lidt længere ude på lidoen og er en stor (meget stor)
plads.... Der er næsten med sikkerhed plads...Og den er knap så dyr som
Union Lido....

lars

Fra : Pallejc

Dato : 11-07-06 18:37

"Kaj Olsen" <snøvsen@snøvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Her tænkt mig at rejse tage til Union Lido eller der omkring, men har ikke
> pladsress. nogen der har erfaring med dette og er det helt håbløst ?

Hej Kaj

Ellers kan jeg anbefale Garden Paradiso, vi tager selv derned for gud ved
hvilken gang,
den ligger lidt før Union Lido, der er alt også bare 100% ok.

Du skal bare dreje til venstre lige når du er kommet over broen ved
lystbådehavnen,
følg vejen forbi det lille butikstorv 300 m fra pladsen, den ligger på
venstre hånd.

God tur

Hilsen Palle
--
www.tomtompoi.dk - Danmarks hyggeligste forum for navigationsfreaks.
GRATIS POIer, og INGEN begrænsninger på download.