Andet multimedie
bentjuul 3670
3D Grafik
Fra : Jan Larsen

Dato : 09-07-06 10:10

Hej kunne godt tænke mig at arbejde med 3d.

url : http://www.badogenergi.dk/Default.aspx?ID=4508

på denne side er der et tegnet et badeværelse,

nogle der ved hvad det program hedder de har brugt der ?.

ellers andre gode forslag.

mvh
Jan

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 12-07-06 12:46

> Hej kunne godt tænke mig at arbejde med 3d.
> url : http://www.badogenergi.dk/Default.aspx?ID=4508

De er ikke magen til det du linker til, men følgende programmer
kunne måske alligevel være relevante:

http://www.ikea.com/ms/da_DK/rooms_ideas/kitchen/download.html

http://www.sketchup.com/

Begge programmer er gratis

Lars

Fra : Jesper Larsen

Dato : 14-07-06 21:26

Jeg syntes at Cinema 4D fra maxon er et godt prigram til at starte med og
det har en god brugerflade.

Du kan hente en emo udgave på www.maxon.net

mvh

Docone

Fra : Martin

Dato : 18-08-06 23:52

> på denne side er der et tegnet et badeværelse,
>
> nogle der ved hvad det program hedder de har brugt der ?.

Mon ikke 3D Studio Max...
Mvh Martin