Gratis ting til mobilen?
Fra : Ken

Dato : 09-07-06 10:04

Hej ng. Jeg har to teenage drenge som gerne vil
have noget lir til deres mobiler, gerne ringetoner"sjove"
sms lyde, film klip osv. Har fundet denne side
http://www.vildmedmobil.dk/index.php
som er ok, men kender i andre gratis download sider, jeg skylder lige at
sige
at jeg har mulighed for at overfører fra computer til mobilerne via
bluetooth.
På forhånd tak.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-07-06 16:10

"Ken" <kenwenzel@tiscali.dk> wrote in news:44b0c64a$0$3492
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> jeg skylder lige at sige at jeg har mulighed for at overfører fra
> computer til mobilerne via bluetooth.

Personligt synes jeg det ville være mere interessant at vide hvilke mobiler
det drejer sig om.

Fra : Ken

Dato : 09-07-06 22:43

Nokia 6210 og Samsung D500

Fra : Bob \(-:

Dato : 10-07-06 11:18

"Ken" <kenwenzel@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sige
> at jeg har mulighed for at overfører fra computer til mobilerne via

Hejsa

http://www.mobile9.com

Har også mange ting

Hilsen Robert