Carlsberg camping - Sydfyn ??
Fra : Webpoint

Dato : 09-07-06 08:35

Kender du pladsen ?

Vil gerne høre jeres erfaringer. Både godt og ondt om den.

Eventuelle alternativer på sydfyn høres der også gerne om

Kim

Fra : HK

Dato : 09-07-06 11:44

"Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse
> Kender du pladsen ?
>
> Vil gerne høre jeres erfaringer. Både godt og ondt om den.
>

> Eventuelle alternativer på sydfyn høres der også gerne om
>
> Kim

Hej Kim

Hvis jeg skulle vælge så blev det denne her

> http://www.vindebyoere.dk/

Hans Kurt

Fra : Margit

Dato : 09-07-06 14:36

I skulle lige prøve Vindebyøre på Tåsinge - lige ud til Svendborgsund - den
er bare rigtig hyggelig.

Mvh Margit

Fra : Galaxy

Dato : 10-07-06 07:04

Tag bare Carlsberg camping.

Den er rigtig fin, og har i børn, vil de synes rigtig godt om det nye
poolområde der er lavet sidste år....

Lars.