Andet multimedie
bentjuul 3670
gammel screensaver
Fra : Silver

Dato : 09-07-06 05:59

Davs gruppe!.

Jeg søger en gammel screensaver hvor man kunne vælge en stak jpeg billeder
(f.eks 1000) og så sætte et antal som skulle være på skærmen på en gang
(f.eks 10 styk).

Når den screensaver så gik igang så viste den 10 billeder der alle flød
rundt på skærmen på må og få og så efter et hvis forudbestemt antal minutter
blev disse 10 billeder skiftet ud med 10 nye billeder fra de 1000 styk man
havde valgt først osv osv osv, dette ville så fortsætte i en uendelighed.

Det jeg søger her er denne gamle screensaver som jeg kan huske jeg brugte
til Win95 eller 98, hvis i ikke lige kender den så er det 1 prioritet at
billederne flyder rundt på skærmen, flere på en gang.

Jeg har nemlig søgt efter den på flere steder og alle de programmer jeg har
forsøgt med kører alle som en almindelig slideshow og det er overhovedet
ikke hvad jeg er ude efter.

Håber en kan hjælpe mig her.

Mvh
Silver.