Jesperhus freiecenter
Fra : Rex

Dato : 08-07-06 21:13

Vi skal på mini ferie ved Jesperhus, har nogen herinde gode ideer til
camping med telt, spisesteder samt ting man bare ikke må gå glip af??? Vi er
2 voksne samt vores datter på knap 4 år.

Hilsen Camilla

Fra : Lone Hjorth Rannerie~

Dato : 12-07-06 19:58

Hej Camilla.
Jeg har desværre ingen ideer, har nemlig aldrig været der, men tillader mig
alligevel at skrive idet jeg er meget interesseret i at høre hvordan jeres
ferie bliver. Vi har nemlig selv overvejet Jespershus. Det bliver dog først
til næste sommer idet sommeferien i år allerede er planlagt og igang. Vi er
også to voksne og en datter på knap 2 år.
Håber du vil skrive lidt, når I er kommet tilbage igen.
Rigtig go´ tur.
Lone

Fra : Rex

Dato : 14-07-06 08:11

Hej!

Så har vi været afsted! Det var en super oplevelse, der var masser for både
de store og de små. Vejret var meget dårligt den ene dag, men der var vi i
deres indendørs "legeland" (rutchebaner, store klodser og lille karrusel) om
morgenen, og tog den indendørs del i deres blomster park, der var en masse
dyr, legepladser og vi fik lov at røre en slange!!! Den udendørs del af
blomsterparken tog næsten en hel dag, der var fyldt med mange smukke
blomster, og for børnene var det som et sommerland med guldgraveri,
motorcykelkørsel, bilbaner, legepladser o.m.a.. Deres aktivitetshus er et
sted hvor alle kan være med, der kan man lave en masse fine ting, som
stearinlys, male på t-shirt, male tallerkner, krus og gips figurer.
Deres vandland er ikke det store, bassinerne er for små til så mange
mennesker, man stod som sild i en tynde i bassinet til de små...

Campingpladsen er dyr, men der er også meget fine baderum og "lav selv mad
steder". Der kører biler på hele pladsen hele dagen, hvilket vi syntes var
et minus, da én på knap 4 ikke helt er til at stoppe når man er lidt over
gearet...

Alt i alt var turen god, men skal vi afsted en anden gang, camperer vi et
andet sted, da det jo som sagt var dyrt... (1800,- for 3 overnatninger uden
el!)

Hilsen Camilla