[Opera 9] Flytte adressepopop?
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-07-06 18:51

Hej alle

I Opera kan man slukke for at linkadresser vises. Det vil jeg
imidlertid nødig, for jeg synes det er en rar oplysning at have
adgang til.

Imidlertid popper den jo altid op lige der hvor den generer mest.
Kan man få den til at stå et andet sted?

--
Bertel

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 08-07-06 19:09

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> adgang til.
>
> Imidlertid popper den jo altid op lige der hvor den generer mest.
> Kan man få den til at stå et andet sted?

Du kan slå værktøjslinien "status bar" til.
http://2105.dk/temp/showLink.PNG

Den kan du så placere i enten toppen eller i bunden af vinduet. Kan det
bruges?

--
Mvh. Lars

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-07-06 19:22

Lars Jørgensen skrev:

> Du kan slå værktøjslinien "status bar" til.

Ja, det svarer til det jeg havde forestillet mig, men det koster
jo skærmplads, så jeg slår bare visningen fra. Så må jeg
klippeklistre hvis jeg vil se adresserne.

Tak for hjælpen.

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-07-06 01:31

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> posting:

Prøv evt. http://opera.softwolves.dk/tips-og-tricks.o#nyegenveje

--
What is life, except excuse for death,

- http://opera.softwolves.dk/da-transtest/disclaimer.html -

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-07-06 17:44

Christian Bohr-Halling skrev:

> Prøv evt. http://opera.softwolves.dk/tips-og-tricks.o#nyegenveje

God idé. Nu kan jeg nemt slå den til og fra.

--
Bertel