Mangler min google i FX
Fra : Thomas gade

Dato : 08-07-06 17:34

Fik lige en BSOD og nu mangler jeg min google søgemaskine i højre hjørne.

jeg har ledt efter en ny på : http://mycroft.mozdev.org/quick/google.html

men jeg kan ikke finde den originale google.

hvor kan jeg finde den?

--
Mvh Thomas

Fra : Thomas gade

Dato : 08-07-06 18:19

Thomas gade wrote:
> [...]
>
> jeg har ledt efter en ny på : http://mycroft.mozdev.org/quick/google.html
>
> men jeg kan ikke finde den originale google.

Mit problem er tilsyneladende lidt mere omfattende end først antaget.

De ændringer jeg foretager bliver ikke husket når jeg genstarter bæstet
og jeg kan heller ikke få lov at afinstallere det.

nogen der kender til dette?

--
Mvh Thomas

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-07-06 18:46

Den 08-07-06 19.19 skrev Thomas gade følgende:
> Thomas gade wrote:
> De ændringer jeg foretager bliver ikke husket når jeg genstarter bæstet
> og jeg kan heller ikke få lov at afinstallere det.

Prøv at starte Firefox i fejlsikret tilstand:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.html
Gør det ingen forskel, kan du på samme side finde lidt om, hvordan du
starter forfra.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.

Fra : Thomas gade

Dato : 08-07-06 18:48

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.html
> Gør det ingen forskel, kan du på samme side finde lidt om, hvordan du

Jeg har prøvet det gav intet, desværre. Jeg har slettet min profil og
oprettet en ny og installeret mine 700 extensions så nu er alt på plads
igen. Pyh...

Takker for svar.

--
Mvh Thomas