er det kun mine katte der har det varmt
Fra : Ukendt

Dato : 08-07-06 16:30

Og Hej NG
Er det kun mine katte der er helt flade lige nu.
Der er bestemt ingen gang i dem, De ligger på deres favoritsteder.

Mvh Allan

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 08-07-06 16:36

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og Hej NG
> Er det kun mine katte der er helt flade lige nu.
> Der er bestemt ingen gang i dem, De ligger på deres favoritsteder.
>

> Mvh Allan

Hej Allan,

Gør du ikke det selv i det her vejr?

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse...

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-06 16:41

HeHe jo men jeg ligger jo ikke ude i hæggen

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 08-07-06 17:14

> HeHe jo men jeg ligger jo ikke ude i hæggen

Hvorfor ikke?
Der er jo altid skygge under en hæk... )

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-06 17:34

> [...]
> Er det kun mine katte der er helt flade lige nu.
> Der er bestemt ingen gang i dem, De ligger på deres favoritsteder.

Hej

Idag er Buster også helt flad. Han har lige ligget på sengen i ca 4 timer og
sovet, og han har sovet som en sten om natten, de sidste par nætter inde ved
mig i sengen.. I går reagerede han nærsten ikke da jeg puffede til ham med
foden..
Så nej, det er ikke kun dine katte der er udmattede i varmen..

I løbet af ugen har Buster gemt sig ude mellem træerne, som ligger lige uden
for haven. Der har han været fra tidlig morgen til sen aften, også når jeg
ikke var hjemme..

Louise og Buster

Fra : Sebastian Hoffmann

Dato : 08-07-06 20:12

> Er det kun mine katte der er helt flade lige nu ?

Vores to katte er også 99 % sløve, men jeg har dog fundet ud af, at de godt
kan lide at blive kælet med køligt vand her i varmen.

- Nina

Fra : Kate

Dato : 09-07-06 09:58

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> Og Hej NG
> Er det kun mine katte der er helt flade lige nu.
> Der er bestemt ingen gang i dem, De ligger på deres favoritsteder.
>

> Mvh Allan

Mine er der heller ikke meget gang i og de er vildt billige i drift
iøjeblikket, de spiser ikke engang halvdelen af deres normale ration
mad

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk