Sms tekststørrelse på K800i
Fra : Stig

Dato : 08-07-06 16:16

Hejsa,

Er det samme store tekststørrelse man skriver med i K800 som i K750..? Eller
har SE igen ændret den til den mere normale størrelse..? (som ved modtagne
beskeder)

mvh
Stig

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-07-06 17:05

Stig skrev:

> Er det samme store tekststørrelse man skriver med i K800 som i K750..?

Sms er i princippet højst på 160 tegn. I min K700 kan jeg vælge
at skrive dem og acceptere dem større, men det er så i
virkeligheden bare flere der bliver sat sammen (og de koster pr.
stk.).

Er den valgmulighed ikke til stede i K800?

I K700: Vælg sms og Indstillinger, igen sms og Maks. SMS-længde.

--
Bertel

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 11-07-06 14:42

"Bertel Lund Hansen" <nospamfilius@lundhansen.dk> wrote in message

> Sms er i princippet højst på 160 tegn. I min K700 kan jeg vælge

Hej Bertel

Tror han mener fonten det er skrevet i - altså hvor store bogstaverne er