Stamtavle på kat
Fra : Familien Juul

Dato : 08-07-06 16:09

Hvordan får jeg lavet stamtavle på min dejlige kat?
Er ikke klar over om der er stamtavle på hans forældre.
Hvad koster det?
Hvor får man den lavet?

Charlotte

Fra : Sanni

Dato : 08-07-06 17:02

Det er ikke muligt at få lavet en officiel stamtavle på sin kat, såfremt
den
er over 10 mdr. og ingen af forældrene ikke har stamtavle.

En stamtavle udfærdiges af en af de 4 danske hovedklubber og koster 175,-
kr
hvis den ansøges inden killingen er fyldt 3 mdr. og der er stamtavle på
begge forældre, man kan dokumentere at der ikke er avlsforbud på
forældrene
og at de er fri for navlebrok og for hankatten har begge testikler.

Håber det var svar på dine spørgsmål, ellers må du spørge igen.

Fra : Franch Helmuth-Søren~

Dato : 13-07-06 21:00

> Familien Juul skrev:
> Hvordan får jeg lavet stamtavle på min dejlige kat?
> Er ikke klar over om der er stamtavle på hans forældre.
> [...]
For det første er det en fordel at vide hvem opdrætteren af din kat er.
Hvor du kan få alle oplysninger vdr. din kat. Hos opdrætteren kan man
altid indhente facts vdr sin kat, hvis vedkommende vel og mærke har
registreret stamnavn hos Felis Danica.

Franch Helmuth
123hjemmeside.dk/vonYoBanfaDk

Med venlig hilsen