Reparation af Qtek 8310
Fra : HakonB

Dato : 08-07-06 10:00

Hej

Det er lykkedes mig at ødelægge skærmen på min Qtek 8310. Er der nogen
der kender nogen firmaer/forretninger, der kan skifte skærmen? Helst i
Københavnsområdet.

På forhånd tak,
Hakon

Fra : Jan

Dato : 14-07-06 21:35

HakonB skrev:
> [...]
>
> Det er lykkedes mig at ødelægge skærmen på min Qtek 8310. Er der nogen
> der kender nogen firmaer/forretninger, der kan skifte skærmen? Helst i

det kan sikkert hos www.telecare.dk var selv derinde i går og fik lavet
min skærm på min k750i

Fra : HakonB

Dato : 19-07-06 17:04

Det var også min første indskydelse, men jeg har allerede talt med dem
og de er ikke i stand til at skifte skærmen.

Heldigvis har jeg fået at vide at Kurt Ovi kan reparere den, så nu skal
jeg bare have den indleveret.

Mvh H