MME i USA
Fra : Anja P. Johansen

Dato : 08-07-06 09:33

Hejsa!

Vi står foran en måneds rejse i USA og skal have den lille på 5 måneder (ved
afrejse) med. Han er på modermælkserstatning (MME), den grønne fra Beauvais
(den syrnede). Mit spørgsmål er om nogen kender til en tilsvarende MME i USA
som er syrnet da vi har fudnet at det hjælper på forstoppelsen hos den
lille.
Jeg ahr talt med Beauvais og de kunne ikke anbefale noget og forhandles
heller ikke i USA. Alternativt vil vi tage MME pulver med til 4 uger, men
det vil vi dog helst undgå da det vejer ganske pænt i kufferten.

MVH Anja Johansen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-07-06 22:23

"Anja P. Johansen" <anjaKATTEBAKKE@ploumann.dk> wrote in news:44af6d1a$0
$3514$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Mit spørgsmål er om nogen kender til en tilsvarende MME i USA
> som er syrnet da vi har fudnet at det hjælper på forstoppelsen hos den
> lille.

Tag den MME med der er god for jeres lille pus! Ingen grund til at spille
hazard med en sart mave.

Hvis du er bekymret over mervægten (SÅ voldsomt vejer det heller ikke), så
lad være med at tage noget af babytøjet med og køb istedet noget nyt i USA.
Udvalget er mangefold større end herhjemme, både hvad angår typer, designs
og størrelser.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 12-07-06 05:36

On Sat, 8 Jul 2006 10:33:18 +0200, "Anja P. Johansen"
> [...]

>heller ikke i USA. Alternativt vil vi tage MME pulver med til 4 uger, men
>det vil vi dog helst undgå da det vejer ganske pænt i kufferten.

Vi opholdte os i tre uger rundt omkring i Europa sidste år, da vores
søn var 4 måneder gammel, og vi tog MME med fra USA. Det største
problem var, at han helst skulle have flydende MME (koncentrat), da
han tålte pulver ret dårligt. Og med en så sart mave, så turde vi ikke
forsøge med ukendte danske produkter. Vi medbragte så meget vi kunne
uden at have overvægt, men da koncentrat vejer en del mere end pulver,
så endte vi med at sende en kasse med MME til familien, så den kunne
være der, når vi ankom.

For at besvare dit spørgsmål, så kender jeg ikke et tilsvarende
produkt i USA, jeg har aldrig set et produkt her med syrnet mælk. Og
jeg er ellers godt bekendt med udvalget af MME her i USA.

--
Lars Ehlers, San Francisco