Sæder til gynger i træ
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 08-07-06 09:21

Jeg har længe ledt efter nogle træsæder til vores gyngestativ. De nuværende
er "født" med mindre pæne plastikudgaver i skrigende farver og dem vil vi
gerne erstatte med nogen i træ. Imidlertid har vi ikke fundet nogle gode.
Der må meget gerne være tov med og gerne i god kvalilitet. Prisen er
sekundær.

Har nogen et godt link?

Lars

Fra : Heidi B. Petersen

Dato : 08-07-06 10:43

Prøv og google på trægynge eller gynge i træ og du får lidt og vælge
imellem... Som denne i fætter BR:

http://www.br.dk/Store?backKon=B&backSearchtext=gynge&ProductId=607626&PageNo=1&backSortId=80&backPageSize=6&backTextOption=30

Mvh Heidi

Fra : Ole

Dato : 02-10-06 13:03

"Heidi B. Petersen" <~hb@petersen.tdcadsl.dk~> skrev i en meddelelse
> Prøv og google på trægynge eller gynge i træ og du får lidt og vælge
> [...]

Træ har dog den ulempe at de slår hårdere end plast, så overvej det måske
engang til.

Ikke fordi ungerne skal pakkes ind i vat - tværtimod - men en stump plastic
i nakken gør nu ikke så "nas" som et et-tomme-brædt i en lille halv meters
længde......

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 02-10-06 13:49

Ole wrote:

> Ikke fordi ungerne skal pakkes ind i vat - tværtimod - men en
> stump plastic i nakken gør nu ikke så "nas" som et et-tomme-brædt
> i en lille halv meters længde......

Err... Det der er netop at pakke dem ind i vat.
--
Far + digitalkamera + webserver = http://ekot.dk/dagbog/

Fra : Benny den niende

Dato : 02-10-06 20:04

Toke Eskildsen wrote:

> Err... Det der er netop at pakke dem ind i vat.

ok - så brug en stump jernplade

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 03-10-06 05:59

Benny den niende wrote:

> ok - så brug en stump jernplade

Det er ikke et seriøst argument. Det er en stråmand.

For tiden står vi i den interessante situation at det er politisk
ukorrekt at pakke ungerne ind i vat, samtidig med at vi gør det i
stadig stigende grad. Vi bliver påvirket, så vi vil ikke indrømme
vatindpakningen. Heller ikke for os selv. Jeg er sikker på at jeg
også gør det i mange situationer, uden at være klar over det. Det
vi kan gøre er at lytte, når andre påpeger det, i stedet for blot
at reagere instinktivt og afvise anklagen.
--
Far + digitalkamera + webserver = http://ekot.dk/dagbog/

Fra : Benny den niende

Dato : 03-10-06 08:04

Toke Eskildsen wrote:

> [...]
> vi kan gøre er at lytte, når andre påpeger det, i stedet for blot
> at reagere instinktivt og afvise anklagen.

fint nok - du har ret.

Jeg ville - hvis jeg skulle sætte en gynge op - bruge et plastiksæde, af
den grund ole nævnte, nemlig at træ slår hårdere end plast.

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 03-10-06 07:16

Benny den niende wrote:

> ok - så brug en stump jernplade

*plonk*

--
Regards,
Kristian Damm Jensen

Fra : Benny den niende

Dato : 03-10-06 08:05

Kristian Damm Jensen wrote:

> *plonk*

nope - jeg tror nærmere det siger *smask*

Fra : Anders Majland

Dato : 03-10-06 10:54

> Træ har dog den ulempe at de slår hårdere end plast, så overvej det måske
> engang til.

Hvor gamle er børnene ?

Ikea har et sæde til de mindste i træ med sider på - jeg kan ikke huske om
de også har et til lidt større børn.

Oprindeligt havde vi selv lavet gynger af træ, men det ene er nu erstattet
af et plastsæde af typen i blød plast der bukker rundt om bagen. Det gør at
barnet ikke så lidt glider af som på et træsæde. Jeg kan ikke huske om vores
er fra Silvan eller Jem&Fix

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk