Manglende Explorer
Fra : Ken Larsen

Dato : 07-07-06 23:30

Jeg opdaterede XP i går og nu har jeg store problemer med at komme på
nettet.

Når jeg starter computeren op kan jeg gå ind på alle sider på nettet. Efter
ca. 3-5 minutter skriver den "Siden kan ikke vises", hvilket den gør på alle
sider, på nær sikre sider, dem kan den sagtens vise.
Genstarter jeg computeren, så kan den igen vise alle sider i ca. 3-5 min.

Nogen der ved hvad der er galt?

Jeg kan sagtens hente mails, indlæg fra nyhedsgrupper, spille poker m.m.

MVH
Ken Larsen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-07-06 00:04

Ken Larsen skrev:

>Jeg opdaterede XP i går

Da ikke, hvis det er samme computer, som du har skrevet indlægget
på.

Læs svar i den anden gruppe, hvor du også har spurgt og også
gerne http://usenet.dk/netikette/crosspost.html.
--
Kerim

Fra : Ken Larsen

Dato : 08-07-06 00:09

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Da ikke, hvis det er samme computer, som du har skrevet indlægget
> på.

Jo. Den gik kold i onsdags og så forsøgte jeg at reparere Windows, hvilket
efter ca. 717 mislykkede forsøg, lykkedes fredag formiddag ved 10.45 tiden.

MVH
Ken Larsen

Fra : Henning Aagaard Niel~

Dato : 08-07-06 12:32

> [...]
> --
> Kerim
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.

Hej Kerim
Hvorfor må vi andre ikke se svaret?
Jeg har et lignende problem.
Mvh Henning

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-07-06 12:59

Den 08-07-06 13.31 skrev Henning Aagaard Nielsen følgende:

> Hvorfor må vi andre ikke se svaret?
> Jeg har et lignende problem.

Kerim foreslog Ken at opdatere sine programmer, der tilsyneladende ikke
er opdateret i de sidste fem år.
Du kan finde svaret i gruppen news:dk.edb.internet i tråden "Explorer".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-07-06 13:04

Henning Aagaard Nielsen skrev:

>Hvorfor må vi andre ikke se svaret?

Det må I da også godt, men det hjælper nok ikke dig.

Jeg foreslår blot spørgeren om at opdatere sin IE, men din
version lader til at være fuldt opdateret.
--
Kerim