Højere SMS tone på en 6230i
Fra : Mike

Dato : 07-07-06 19:47

Hejsa.
Min nevø lånte min 6230i til at spille lidt på.
Det skulle jeg aldrig havde gjort.
Alt hvad der kunne laves om, er lavet om.
Heldigvis kan man gendanne fabriksindstillinger,
men det hjælper desværre ikke på min SMS tone.
Den er lav, meget lav. Troede jeg skulle til hørelægen,
men min kone sagde hun heller ikke kunne høre den.

Så hvordan laver man en SMS tone højere igen????
Hjælp mig. Hjælp mig

Mike

Fra : Fly

Dato : 09-07-06 11:58

Du skal vide hvilken "profil" du bruger. Hvis du ikke ved det eller der ikke
står noget i displayet under teleudbyderen er det profilen "normal" du
bruger. Andre kunne være: Lydløs, Møde, Personsøger m.fl.

Står den f.eks. på møde er det nok ret simnpelt at få dig på ret køl igen:

Tryk kortvarigt på tænd/sluk knappen i toppen af telefonen
Rul ned på profilen "Normal" og vælk OK eller hvordan man nu skal bekræfte
Så burde det virke

Er det derimod profilerne din pillende nevø har rodet med skal du en anden
vej:
Tryk på menu-knappen
Vælg Indstillinger
Vælg Profiler
Find f.eks. profilen "Normal"
Vælg "Tilpas"
Nu skal du så finde det sted for lyd for SMS kan ændres.

--
-Fly
doktor_flyMONKEY@hotmail.com