Hvilket aircondition anlæg er det bedste?
Fra : Kaj L

Dato : 07-07-06 08:42

Jeg tænker her på støj og effiktivitet men selvfølgeligt
også på strømforbrug. Prisen er selvfølgeligt ikke
underordnet, men så ikke absolut afgørende.

Jeg købte et i Silvan til under kr. 3000. Efter en times
brug slukkede jeg for anlæget da støjen var værre end
varmen og aflevere det herefter på genbrugsstationen.

--
Mvh. Kaj L

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-07-06 10:07

Kaj L skrev i 44ae69fc$0$84038$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk dette:
> [...]
> brug slukkede jeg for anlæget da støjen var værre end
> varmen og aflevere det herefter på genbrugsstationen.

Efter at have opholdt sig en 3-4 dage ved siden af et par hollændere med
fuldt drøn på airconditionen, priser jeg mig lykkelig over at vores
'normale' campingpladser i italien heldigvis ikke tillader brug af AC. Det
er den unde-lyne-mig trælst at høre på.
Og jeg kan under mig over, hvorfor AC på en campingvogn skal larme så
meget - den jeg har på mit kontor siger kun en brøkdel af disse tagmonterede
miljøkatastrofer!

mvh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm