Aktivering af Javaobject i IE6
Fra : lh

Dato : 07-07-06 00:11

Der har tidligere været en tråd vedr. problemer "dobbelt-aktivering" af
java-objekter - se venligst nedenfor. Jeg har samme problem. Desværre kan
jeg ikke finde opdateringen "KB 912945", som Bent refererer til, men mange
andre "KB"-opdateringer.
Kan dette problem skyldes flere/andre opdateringer ?

Vh
Lars Henrik

Henrik <hladefoged@msn.com> skrev i en meddelelse (d. 8.4.06):

> Når jeg åben hjemmesiden til PC bank får jeg en ramme
> omkring log-in vinduet og følgene meddelelse vises:
> "Tryk på mellemrum eller Enter for at aktivere og bruge dette objekt."
> På en anden PC med den samme opsætning, dog en "gammel" JAVA 2 Runtime
> Enviroment SE 1.4.1 behøver jeg ikke klikke på noget på at "aktivere og
> bruge objektet".

Bent svarede (d. 9.4.06):