Andet multimedie
bentjuul 3670
Publisher filer..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 06-07-06 15:23

Er der noget andet program end Microsoft Publisher der kan åbne .pub filer?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk

Fra : gitte

Dato : 06-07-06 16:42

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> wrote in message
> Er der noget andet program end Microsoft Publisher der kan åbne .pub
> filer?

nej det mener jeg ikke der er .. du kan dog konvertere inde fra publisher
til noget andet html f.eks.

gitte

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-07-06 23:19

gitte wrote:
> du kan dog konvertere inde fra
> publisher til noget andet html f.eks.

Det må du aldrig sige - ikke en gang for sjov.

Har du prøvet at kigge på den såkaldte html-kode, som publisher laver? Den
er frygtelig - overlæsset med en masse møg, så filerne bliver mindst 5 gange
så store som nødvendigt for at lave den ønskede webside. Og den er nærmest
umulig at rette i med en anden editor.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : gitte

Dato : 07-07-06 04:48

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> wrote in message

> [...]
> gange
> så store som nødvendigt for at lave den ønskede webside. Og den er nærmest

Nææ, jeg har aldrig brugt det til at lave html-filer, men det kan vel ikke
være værre end MSwords måde at lave html-filer på

gitte

Fra : steen

Dato : 07-07-06 08:08

> [...]
>
> Nææ, jeg har aldrig brugt det til at lave html-filer, men det kan vel ikke
> være værre end MSwords måde at lave html-filer på

Nej det har du fuldstændig ret i. Resultatet er sammenligneligt med det der
kommer ud af r.... på en ko.

Steen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-07-06 22:53

steen wrote:

> Nej det har du fuldstændig ret i. Resultatet er sammenligneligt med
> det der kommer ud af r.... på en ko.

Vi er her tæt på fakta.

Dog vil jeg hævde, at en Publisher-genereret html-side er en del værre end
html lavet i Word. Ikke at det skal opfattes som et forsvar for at bruge
Word i stedet, tvært imod.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/