killinger på kattebakken
Fra : T.K

Dato : 05-07-06 21:11

Hvornår kan man forvente at killinger bliver renlige. Vi har 4 af slagsen
der er knap 6 uger gamle. Jeg undres over at der er klatter og tisserester i
bakken, men også flere gange dagligt på gulvet. Jeg troede at de pr instinkt
vil grave deres efterladenskaber ned, men der er altså et par der ikke gør
sig den ulejlighed. KAn jeg mon gøre noget for at fremme
renlighedsprocessen?

Tove

Fra : Hanne Engermann

Dato : 05-07-06 21:28

> [...]
> vil grave deres efterladenskaber ned, men der er altså et par der ikke gør
> sig den ulejlighed. KAn jeg mon gøre noget for at fremme

Ja, du kan have flere killingebakker i brug, fordelt over hele huset.
Når en killing "skal på", kan den ikke altid nå hen til sin bakke, hvis
den er for langt væk.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Franch Helmuth-Søren~

Dato : 13-07-06 20:55

> [...]
>
> Tove
>
> Hver gang du ser killingerne søger hen i en krog eller gør tegn til at de
vil noget, så er det ud med dem i bakken. På den måde lærte jeg mine egne
til at benytte bakken. Og så er det en fordel at have en bakke med lav kant
til killinger!!

Med venlig hilsen
Franch Helmuth-Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : T.K

Dato : 15-07-06 20:18

Hej. Killingerne er nu alle renlige - dejligt. Jeg fandt frem til at det
måske var pga. af den lukkede bakke - uden klap - der var et par stykker der
havde problemer og satte en alm. bakke frem også - med positiv resultat.

"Franch Helmuth-Sørensen" <franchhelmuthKATTE@BAKKEwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:Cyxtg.81$Yu1.34@news.get2net.dk...