driver til Siemens I-GATE 11M PC-Card-B
Fra : rasmus.carlsen

Dato : 05-07-06 19:34

Hejsa,

jeg har sådan et kort - men igen driver. Har ledt på det halve internet men
ikke fundet noget brugbart. Fandt en Siemens Mobile Manager og den kan sådan
set fint installeres, men påstår så samtidig, at der ikke er noget trådløst
kort installeret. har prøvet at pege på mappen med Mobile Manager via
Enhedshåndtering, men uden held.

Nogen der har den driver eller ved hvordan jeg får skidtet til at virke (med
min Acer Aspire 1310?)

ras

Fra : Cyber.

Dato : 05-07-06 19:40

"rasmus.carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> via Enhedshåndtering, men uden held.
>
> Nogen der har den driver eller ved hvordan jeg får skidtet til at virke

Er det med sort eller grøn antenne?

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 05-07-06 19:44

"Cyber." <unvalid@(CVXdf)cyber.dk> skrev i en meddelelse

> Er det med sort eller grøn antenne?

- det stykke, der stikker ud, er sort.

ras

Fra : Cyber.

Dato : 06-07-06 09:39

> "Cyber." <unvalid@(CVXdf)cyber.dk> skrev i en meddelelse

> - det stykke, der stikker ud, er sort.
>
> ras

OK kig i dk.binaer

der har jeg lagt den driver op jeg havde liggende...

Fra : rasmus carlsen

Dato : 06-07-06 10:57

> OK kig i dk.binaer

- åh, har ikke lige en reader til binær. Kan den mon mailes?

ras

Fra : Cyber.

Dato : 06-07-06 12:39

> "Cyber." <unvalid@(CVXdf)cyber.dk> skrev i en meddelelse

> - åh, har ikke lige en reader til binær. Kan den mon mailes?
>
> ras

brug Xnews,-det virker...

http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=123

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 05-07-06 20:27

"Cyber." <unvalid@(CVXdf)cyber.dk> skrev i en meddelelse

> Er det med sort eller grøn antenne?

- og nu kan jeg ikke engang se den i "enhedshåndtering", men den siger
pling-plong, når jeg tager den ud ... kan kortet være gået i stykker? Eller
porten det ryger ind i?

ras