Kan nogen hjælpe mig med et godt råd
Fra : Steffen

Dato : 05-07-06 13:46

Jeg har en HP Pavillion zv5000 Notebook, som jeg fik for et par år siden.
Jeg har geninstalleret al softwaren (XP + drivere), men når jeg sætter en
memory-flash i en af USB-portene siger den: "USB-højhastighedsenhed, der er
tilsluttet en langsom hub." I enhedshåndtering er der under "Andre enheder"
et udråbstegn ud for "USB-controller". Den mangler åbenbart en driver til
USB-2.0. Kan nogen hjælpe mig?
Hilsen Steffen

Fra : Olesen

Dato : 05-07-06 22:04

Prøv denne side:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?lc=en&cc=us&jumpid=reg_R1002_USEN&product=385148&dlc=en&os=228#

Find og klik på: Check your Notebook PC for Drivers, BIOS and Software
updates

Fra : Steffen

Dato : 05-07-06 22:35

Jeg fandt ikke noget der - ellers tak for venlig hjælp.
Steffen

Fra : Dr. Phil

Dato : 05-07-06 22:05

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> enheder" et udråbstegn ud for "USB-controller". Den mangler åbenbart en
> driver til USB-2.0. Kan nogen hjælpe mig?

Du har SP2 installeret??

Fra : Steffen

Dato : 05-07-06 22:36

Jeg tror det ikke, jeg får først set det i morgen. Er det en forudsætning,
at have Service Pack 2?
Steffen

Fra : PBA

Dato : 06-07-06 08:45

>"Steffen" Jeg tror det ikke, jeg får først set det i morgen. Er det en
>forudsætning, at have Service Pack 2?
> Steffen

På min computer følger driverne til usb 2 portene med i SP2. Uden at den er
installeret kører de kun som usb 1.

Mvh, Philip

Fra : Steffen

Dato : 06-07-06 12:36

Jeg har den ikke installeret, men det vil jeg gøre så hurtigt som muligt.
Tak for hjælpen!
Steffen

Fra : Kim

Dato : 06-07-06 09:54

On Wed, 5 Jul 2006 23:36:18 +0200, "Steffen" <box399bc@yahoo.dk> wrote:

>Er det en forudsætning, at have Service Pack 2?

Nej.

--
Kim