LitterLocker
Fra : Tomas Skott

Dato : 05-07-06 12:34

Hejsa

Vi bruger LitterLocker Refill til vore kattes kattebakker. Problemet
er blot, at de refill hylstre, der hører til, er en temmelig
bekostelig affære.
Er der nogen, der kender til, hvor disse købes billigst?

Tomas Skott

Fra : lonekjaer@hotmail.co~

Dato : 06-07-06 13:07

Nu ved jeg ikke hvor du køber dem, men jeg plejer at købe dem hos
www.zooplus.de
Der koster de p.t. 8 euro.

Fra : Tomas Skott

Dato : 06-07-06 17:41

lonekjaer@hotmail.com skrev:
>Nu ved jeg ikke hvor du køber dem, men jeg plejer at købe dem
hos
>www.zooplus.de
>Der koster de p.t. 8 euro.

Det er da noget billigere end vi p.t. køber dem til - hvordan
med porto m.v.?

Tomas Skott

Fra : Tina M.

Dato : 06-07-06 22:32

"Tomas Skott" <skott@fjernmig.festudvalget.dk> skrev i en meddelelse
> hos
>
> Det er da noget billigere end vi p.t. køber dem til - hvordan
> [...]
6,90 Euro - og du kan købe ligeså lidt/meget, du vil for den porto.

--
Mvh, Tina
www.heart-and-soul.dk

Fra : Tomas Skott

Dato : 07-07-06 11:38

Tina M. <virker@ikke.dk> skrev:

>"Tomas Skott" <skott@fjernmig.festudvalget.dk> skrev i en
meddelelse

>6,90 Euro - og du kan købe ligeså lidt/meget, du vil for den
porto.

Se, det opfordrer da vist til masseindkøb

Tomas Skott

Fra : Tina M.

Dato : 07-07-06 11:54

> meddelelse

> porto.
>>
> Se, det opfordrer da vist til masseindkøb
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Tomas Skott

Jeps, der kan være rimeligt *farligt*